- דף הבית
- שאלות נפוצות - FAQ
שאלות נפוצות - FAQ
ש: האם חייבים לרכוש ביטוח צלילה?
ת: בהתאם לחוק הצלילה הספורטיבית בישראל חייב כל צולל לרכוש ביטוח צלילה. במדינות אחרות בעולם אין חובת ביטוח צלילה , אך לצערנו תאונות יכולות לקרות לכל אחד בכל מקום בעולם. במקרה של תאונת צלילה, סביר להניח שתזדקקו לפינוי וטיפול בתא לחץ, דבר הכרוך בהוצאה כספית גדולה. לכן כדאי להיות מבוטח.
ש: מה ההבדלים בין ביטוח הצלילה של הפניקס חברה לביטוח בע"מ ליתר ביטוחי הצלילה?
ת: חברת הפניקס מעמידה לרשות הצולל הישראלי מיגון תוכניות ביטוח צלילה, ריכזנו עבורכם ביטוחי צלילה לתקופות קצרות וארוכות ומחירים אשר יכולים לחסוך לכם כסף ולתת לכם כסוי ביטוחי מפני תאונות צלילה, לאורך כל השנה, או רק למספר ימי ביטוח.
• ביטוח יומי לצלילת ריענון או צלילה מודרכת ב- 49 ש'
• ביטוח צלילה ל- 2 ימי צלילה ב- 70 ש'
• ביטוח צלילה ל- 5 ימי צלילה ב- 99 ש'
• ביטוח צלילה שנתי בינלאומי ב- 199 ש' ומקבלים עוד חודשיים מתנה
• ביטוח צלילה שנתי בינלאומי לחיילים בשרות חובה ב- 159 ש' ומקבלים עוד חודש מתנה
• ביטוח צלילה שנתי בינלאומי לסטודנטים ב- 179 ש' ומקבלים עוד חודש מתנה
ש: איזה אישור מקבלים בסוף תהליך רכישת הביטוח דרך האינטרנט ?
ת: בסוף תהליך רכישת הביטוח תקבלו אישור לתיבת הדואר האלקטרונית ו- SMS לנייד שלכם עם קישור לתעודת הביטוח עם פרטיך האישיים בשפה האנגלית .
ש: האם ציוד הצלילה האישי שלי מבוטח?
ת: כן. הציוד האישי מבוטח למקרה של אובדן כתוצאה מתאונת צלילה אשר הצריכה אשפוז עד לסך של 1500$ ובהתאם לתנאי הפוליסה.
ש: האם הביטוח מכסה גם תאונה שאינה קשורה לצלילה?
ת: לא. ביטוח הצלילה אינו נותן כיסוי לתאונה שאינה קשורה לצלילה, ורצוי להצטייד בביטוח תאונות אישיות או בנסיעה לחופשת צלילה בחו"ל יש לרכוש את ההרחבה לספורט אתגרי בביטוח הנסיעות שאתם רוכשים.
ש: הבנתי. ואם עדיין יש לי שאלות, מי יוכל לסייע לי?
ת: לא מסתדרים? יש תקלה, לשאלות וגיבוי טלפוני, צלצלו אלינו 09-7457055 בימים א-ה מ- 08:00 עד- 20:00 בימי שישי וערבי חג מ- 08:00 עד-16:00
ש: מגיעים למועדון ולא מוצאים את תעודת הצלילה או תעודת הביטוח, מה עושים?
ת: אין בעיה, לרשותכם שירות חינמי חדש.
דלפק הצלילה הדיגיטלי - שרות חדש וחינמי מבית iDive
כל מה שאתה צריך לפני הצלילה, במקום אחד!
תעודות צלילה | ביטוח צלילה | יומן צלילה דיגיטלי
מכירים את הסיטואציה שמגיעים למועדון הצלילה והצוללים לא מוצאים את תעודת הצולל
או את תעודת הביטוח או שיומן הצלילות המודפס נשאר בבית?
זה קורה לכולנו! אבל עם השרות החדש של דלפק הצלילה הדיגיטלי, הצוללים לא צריכים לדאוג וגם למועדון נחסך זמן של חיפושים.
זה הוא שרות חדש וחינמי מבית iDive, קל ופשוט שיעזור לך לנהל את כל מסמכי הצלילה ודרישות של מועדון הצלילה במקום אחד.
עם דלפק הצלילה הדיגיטלי, הצולל יכול:
• לעדכן ולשמור את תעודות הצלילה שלו בענן.
• לבדוק ולחדש את ביטוח הצלילה.
• להציג את 3 הצלילות האחרונות כולל צלילה מאומתת
ביומן הצלילה הדיגיטלי שעומד לרשותו
• לשלוח במייל את הפרטים והדרישות של הצולל למועדון הצלילה לפני שמגיעים
לכניסה והרשמה חינמית >>>>